Buitenbal

Gedurende de vakantieperiode van de basisscholen in de regio is de sporthal gesloten.

Omdat veel leden van Arena ook in de zomer toch graag, zij het vrijblijvend, een balletje slaan organiseren wij al jarenlang gedurende de zomerperiode het ‘buitenbal‘.
Op de donderdagavond om 19.30 uur zet een stel enthousiaste leden van Arena naar behoefte één of twee volleybalvelden uit, nabij het gebouw van ballorig. Leden die er zin in hebben, en dat zijn gemiddeld bij redelijk speelbaar weer toch altijd genoeg mensen voor zo’n twee teams, kunnen daar dan ook tijdens de ‘zomerstop’ in hun volleybalbehoefte voorzien.

Extra volleybaltraining

Voor de liefhebbers die extra willen volleyballen en sneller de technieken willen (aan)leren organiseren enkele leden met de trainer zelf een dinsdagavondtraining in Landsmeer. Hiervoor is er een aparte groepsapp waarmee iedere week de trainingen worden afgestemd. De kosten voor deze extra training worden door de deelnemers zelf afgehandeld.

Beachvolleybal

Gedurende de lente en zomer spelen we samen met leden van andere verenigingen beachvolleybal. Hiervoor hebben we een whatsapp groep waar bij mooi weer met elkaar afstemmen om te gaan beachvolleyballen.

Kom een keertje kijken of meetrainen bij Arena in Zuid-Oost. Je bent van harte welkom!

Mixtoernooi

Ieder half jaar organiseert Arena een mix toernooi op de laatste trainingsavond. Er wordt recreatief met elkaar gespeeld waarbij gezelligheid voorop staat.

Translate »